vineri, 31 decembrie 2010

Pisat...

De an care abia astept sa se incheie... o groaza de pregatiri pentru o singura seara, pentru o noapte ca oricare alta. Ne calcam in picioare in hipermarcheturi, cumparam atat de multe lucruri inutile, atat de multa mancare doar sa ne laudam ca avem mancare multa si ca suntem mai tari ca vecinu`. 

Inchei un an de cacat... are, bineinteles, si partile lui bune... da` parca totusi sunt mai multe rele... sper totusi anu` asta sa am puterea sa inchei si relatiile de cacat de care inca mai trag doar de dragu` unor timpuri pierdute. Sunt multumita, totusi, de mine ca am citit ceva carti anu` asta, am cunoscut niste oameni relativ ochei si de la care am avut multe de invatat, am incheiat anumite capitole din viata de care nu sunt prea mandra, sunt in anu` trei, am o cultura muzicala relativ bogata, mi`am pus ochelari, mi`am mai dat cateva gauri in urechi, am mai pescuit niste animale intre timp,

Sunt nemultumita ca n`am apucat sa`mi fac tatuaju` la care ravnesc de atat de mult timp, ca n`am reusit sa fac oamenii sa inteleaga ca sunt o tipa foarte tare daca ajungi sa ma cunosti, lasand modestia la o parte, ca sunt in stare de multe pentru oamenii la care tin, ca mi`e dor de alburica si de tudor care face un an peste o luna, ca nu mi`am facut parintii mandri de mine nici anu` asta, ca n`am apucat sa vad atat de multe filme pe cat as fi vrut, n`am apucat sa citesc atat de mult pe cat as fi vrut, n`am apucat sa... sa fac nimic daca ma uit in urma cu un an si ma gandesc la tot ce mi`am propus pentru anu` asta. N`am apucat nici macar sa termin cartea de care m`am apucat acum cateva zile... si chiar tineam sa nu intru in super nou` an fara sa termin tot ce mi`am propus... si ce crezi? Ia ghici...

Simt ca lipseste ceva, simt ca mai am atatea de facut si parca s`a facut doispe si s`a dus dracu` totu`...

Etc...




2 comentarii:

  1. La anu vei bifa mai multe..trebuie sa ai ambitie.

    Mult succes si fireste cliseul clasic "Un an nou fericit!"

    RăspundețiȘtergere
  2. sa speram...
    la anu` o sa ne vedem si noi in sfarsit, adicatelea in 1-2 sapt:D

    RăspundețiȘtergere