vineri, 14 ianuarie 2011

Nu mai am...

Inspiratie... am prea multe idei si planuri pe care, momentan, nu le pot aranja intr`o anumita ordine. E un haos total aici, la mine... in gand, in suflet, in camera, in muzica, in laptop, peste tot, cu alte cuvinte... 

Iar in ceea ce priveste sufletul, nici macar nu`s convinsa ca exista asa ceva... adica, il poti atinge? Il poti vedea? De unde vin sentimentele? Ca din inima nu vin sigur, ca doar nu pompeaza inima sentimente, nu improsca cu sentimente in corp... Ce parte din creierul tau nu functioneaza? Sau functioneaza prea mult? Unde se duc sentimentele? Ce e gresit? Si unde? Cum spuneam, haos... 

Incep sa ma indoiesc de tot ce nu poate fi palpabil, de tot ce nu poate fi dovedit, lucru care, pe de`o parte, imi place pentru ca nu o sa mai am incredere in toti cretinoizii.

Si`asa am un chef de o bauta zdravana si de dat in leagane... 

Si de o cabana la munte unde sa nu ma frece nimeni la creieri, unde sa pot sa dorm fara sa se supere lumea ca nu raspund la telefon... pentru ca dorm, vreau sa dorm si vreau sa imi inchid telefonu` cateva zile, sa ascult muzica, sa citesc, sa ma uit la filme, sa beau seara un pahar cu vin...




Un comentariu: