luni, 17 ianuarie 2011

Alifie miroase a primavara...

Totul miroase a primavara...

Abia astept sa se faca cald, sa merg in parc sa citesc/invat, sa imi pun castile in urechi, sa fumez o tigara, sa beau o bere/cafea si sa aud rasetele copiilor... Sa vad cainii cum alearga prin parc, razele soarelui sa iti incalzeasca nasu`, sa vezi pustii cu rolele si sa se deschida terasele...

Abia astept sa ies noaptea la terasa, sa stau pana dimineata, sa nu fie nici cald, da` nici frig, sa respir aeru` curat de primavara, sa fie totu` verde`n juru` meu, sa ma asez pe iarba si sa stau acolo pana incepe sa se intunece, sa joc badminton, sa`mi aprind o tigara si sa stiu ca soarele ma face sa zambesc...

Nu stiu de ce, dar primavara ma face optimista, primavara totu` mi se pare frumos, primavara parca face minuni...  Azi a venit primavara si eu simt ca de azi incepe restul vietii mele...





6 comentarii:

  1. cand ziceam ca am scapat,ne mai da o palma peste fata iarna :-<...as vrea sa fiu la munte acum,intr-o cabana,la gura semineului,sa savurez o cana cu vin fiert si scortisoara :X

    RăspundețiȘtergere
  2. E frumos prin parc! Stiu, au fost niste zile superbe de iarna, astea la care te referi!

    RăspundețiȘtergere
  3. stiu, mi s`a mai zis. O sa scot optiunea:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Oricum ai optiune sa le stergi dupa in caz ca nu iti convin ... Desi ... ar fi ipocrizie curata, parol! :D

    RăspundețiȘtergere