sâmbătă, 16 octombrie 2010

De ce...

Imi place mai mult viata de camin decat aia de gazda? Pentru ca daca n`as fi stat in camin, nu as mai fi avut balcon comun cu baietii de alaturi care`s niste draguti ei. Trei exemplare cum rar intalnesti: unu` e gay, celalalt e psycho, iar al treilea e un ciobEn mare. N`as mai fi avut doua tarfe sub mine in balconu` carora sa arunc cu oua. N`as mai fi putut sa imi desenez peretii, sa scriu pe ei sau sa vad cate`o bucaciune cand ies pe hol la tigara...

Ma enerveaza oamenii care zic "Asa a fost sa fie"? Pentru ca nu cred in notiunea de destin. Ce plm e aia? Adica e ok sa crezi in Barbos, e ok chiar sa crezi si ca El iti asculta rugile gen "Da Doamne sa iau nota mare la examen", dar sa crezi si ca Barbosu` face in asa fel incat sa iei tu nota aia? Las`o`n pielea goala, ca trebuie sa fii imbecil. Crezi ca Dzeu nu are alta treaba decat sa stea sa iti asculte tie rugile de cacat? Cel mult, daca chiar crezi cu ardoare in asa ceva, te poate "ajuta" in rezolvarea adevaratelor probleme, nu a cacaturilor astea. Pana la urma, destinul ti`l mai faci si cu mana ta, nu zice nimeni sa te droghezi pana ajungi sa mori. Mai tine si de tine pana unde mergi, si cand e cazu` sa te opresti din anumite lucruri. Tine tot de tine ce drum alegi, adica vreau sa dau la facultatea asta, nu la cealalta. Ce legatura are destinu`? Si acum, evlaviosii o sa zica, pai da ma, dar Barbosu` iti da posibilitatea sa mergi la stanga sau la dreapta, el oricum stie ce o sa alegi... Ba, da`ma dracu`, din moment ce imi da posibilitatea sa aleg, inseamna ca e alegerea mea, nu a lui...

I`ar pune cineva copilului unul din numele astea: Bartolomeu, Apolodor, Excalibur sau Frusina, Petronela, Titela? Adica, bine, si eu m`am gandit ca daca o sa am vreodata un baiat o sa il cheme Iuda, nume urmat de cei 12 apostoli si ultimu` prenume va fi Belzebuth. Ce nume frumoase? Adica de ce sa il cheme Mihnea, Cezar, Doru, Luca, Matei? Pentru ce? Mai bine sa il cheme Excalibur... Sau Titela, ca btw am aflat ca titel e un fel de apelativ pentru aurolaci.

Imi e frica? Sa nu ma fecalez vreodata pe mine. Ma gandeam zilele trecute cum ar fi daca as fi in metrou, as astepta sa se deschida usile si poc m`as fecala pe mine. My dear lord, de asta chiar imi e frica. Adica una e sa te scape asa o flatulatie ca pe domnu` din autobuz, cand l`a scapat in nasu` meu, sau sa te ia vreo ragaiala nesimtita langa patu` pacientului, da` sa te defechezi pe tine? E cel putin horror... 

Si`acum gata, de`ajuns cu atatea dezvaluiri, ma duc sa ma fac priti pentru ca e timpu` de socializare, e timpu` sa nu mai fiu grandma... 

To be continued...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu