luni, 18 octombrie 2010

M`am sictirit...

De oameni care te ajuta si apoi iti strig, de oameni care atunci cand sunt ofticati isi varsa nervii pe tine. Si eu sunt amice ofticata, nici viata mea nu e roz, nici eu nu ma trezesc dimineata cu si anume o durere`n pula, nici eu nu rad doar asa ca viata e frumoasa... poate cateodata rad ca sa nu plang, da` nu stau sa ma plang ca n`am pe cine sa sun la 2 noaptea sa ii zic ca am visat urat. Nici eu n`am cui sa ii zic ca poate azi n`am bani de tigari, sau ca poate m`as sui in primu` tren si as pleca sa vad marea. Macar ea nu tipa la mine, ea nu ma judeca, ea nu se crizeaza. Ea doar zice ceva ce eu nu inteleg, insa marea ma intelege asa cum sunt eu. Azi sociopata, maine sociable, poimaine nu stiu...

Si da, m`am nascut gresit... mananc gresit, rad gresit, sunt un copil gresit, un student gresit. Ii dezamagesc zilnic pe singurii oameni care ma mai suporta, pe singurii oameni care au crezut vreodata`n mine. Mi`e dor de tata, mi`e dor de kaya, de killer, de mine cand eram mica, de aia mica cu fata ei autistica, mi`e dor si de tine, da` e un dor din ala dureros... din ala care te seaca si iti lasa un nod in gat, iar noaptea te trezesti cu lacrimi si te gandesti de ce nu mai esti in camera de langa sa ma mangai pe par si sa imi zici ca esti aici si ca a fost doar un vis urat. Iar eu ma culc linistita, ma culc ca stiu ca daca esti langa mine nu se mai poate intampla nimic. Nimic rau... monstrilor alora din vis  pot sa le zic sa se duca la peste ca acum e mama langa mine... sau nu... stau si ma gandesc ca poate tocmai pentru ca`s gresita, n`am stiut sa te tin langa mine, cu toate ca apoi ma gandesc ca nu poti sa fortezi niciodata un om sa te iubeasca, ceea ce e si mai dureros...

Ascult Tapinarii si`mi place al dracu` de mult sentimentu`, imi musc buza de jos si ma gandesc ca as da orice sa joc iar ratele si vanatorii sau castel in spatele blocului... sa vin acasa zgariata, murdara si sa miroase a mancare in toata casa...sa miroase a portocale de craciun, sa ma culc la 4 ca ii fac panda mosului... si sa va cred cand imi ziceti ca mosu` exista... 


2 comentarii:

  1. hai sa mergem iarna asta,asa pe nepusa masa,ne suim in primul tren si ne intoarcem seara,n -am vazut niciodata marea iarna...si mosu' exista ;)

    RăspundețiȘtergere