luni, 11 octombrie 2010

Mergeam...

Azi pe strada si era sa ma loveasca o masina. Nu m`am speriat, nici macar n`am avut vreun regret ca nu m`am asigurat mai bine inainte sa traversez, asta neinsemnand ca sunt vreo sinucigasa and stuff. Doar ca mergeam din inertie. 

Inevitabil, m`am gandit ce s`ar fi intamplat daca ar fi dat masina in mine. Ar fi stiut cineva? Ma foarte indoiesc ca ar fi aflat daca, spre exemplu, nu as fi avut niciun act de identitate la mine. Si ce e dureros nu e asta, ce e dureros e ca pot sa imi crap capu` si sa nu stie nici dracu`, ei nu vor sti poate zile intregi ca nu mai sunt, pentru ca pe ei oricum nu`i intereseaza ce fac, unde fac sau cu cine fac.

E misto acum sa stai pe plaja si sa asculti marea... eu`s convinsa ca ea incearca sa zica ceva, doar ca nu stim noi ce, nu intelegem... ma gandesc ca poate ea ar fi stiut ca a dat masina`n mine...

Si e cald afara, soarele zambeste ca in sfarsit si`a scos si el nasu` la aer, iar eu simt ca mi`am ratat cariera de regizor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu