luni, 23 mai 2011

A dracu` de batranete...

Apocalipsa n`a venit, noi nu ne`am dus pe pielea penisului. Si eu care vroiam sa imi rezerv cazan in iad, macar daca tot ajung acolo sa am un loc asigurat cu astia pentru care nutresc niscaiva sentimente pozitive. 

Si`acum sa`ti zic ceva pisdos... sa vezi cum ajunge omu` cand atinge o varsta... Vorbeam cu cineva si am ajuns la concluzia ca creste inima`n mine atunci cand cunosc pe cineva si.... tin`te bine... stie sa vorbeasca corect romaneste... Ha! Ironic, nu? Cum sa te bucuri ca mai exista oameni care stiu sa isi vorbeasca propria limba? Oare atat de rau am ajuns? Oare chiar atat de rau se indobitocesc generatiile care ne urmeaza? Oare atat de greu e sa crezi ca mai exista "copii" din astia care nu se incadreaza in normalitatea asta ingrijoratoare? Iar cand zic normalitate ma refer la toti cocalarii astia care iti doboara retina sau la pisdele proaste care continua sa isi arate rusinea, in termeni civilizati spus. Adicatelea, vreau sa zic, ca, desi lumea`i de cacat, e bagata pana`n gat in cacat, mai exista si oameni care au idei faine, care asculta muzica buna, cu care ai ce sa vorbesti si in prezenta carora nu iti dai seama cand trece timpu`. Oameni care isi pot sustine punctu` de vedere si pe care`i doare`n falus daca x gandeste intr`un anume fel despre ei. Oameni care au sange`n coaie sa spuna ba, eu asta cred si sa iti aduca argumente. Si, poate, uneori, nu esti de acord cu ei, da` ii respecti macar ca au frate curaj sa fie ei. Pentru ca asta inseamna frumos, sa fii tu... sa fii multumit de tine, sa te doara`n fix anus de toti topitii astia care ne acapareaza zilnic.

Si, cu toate ca, momentan, cam nimic pe`aci pe la mine nu e prea roz, rade inima`n mine ca mai sunt si oameni destia si`s al dracu` de multumita ca mai pot sa ma bucur de chestii destea marunte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu