luni, 30 mai 2011

Nu`mi dau cu sama...

Cum un artist de talia lu` Clapton poate sa cante in deschidere la mezel ala de salam. Nici nu pot sa scriu cu majuscule asa ceva pentru ca ma raneste in principiu. S`a dus pe pielea penisului si muzica asta, si Clapton, si Slash, si Aerosmith si Alice Cooper. Da, sunt oldies, dar cu astia am crescut toti, ca doar n`am crescut niciunu` dintre noi si n`ascultam la 6 ani Primordial sau Darkthrone. Am ascultat ce ascultau ai nostri, ca atare, muzica mai veche, ca sa zic asEa. 

Si Slash face melodie cu fergiepisdencur si cu dihanna, iar Steven Tyler face melodie cu nicole pulencur. De ce ba baiatule? Care`i motivu`? Chiar si astia au ajuns sa se prostitueze pentru bani? De ce? Nu`mi dau cu sama de ce un om cum e Clapton poate canta in deschidere la mezel ala. Stii ca in deschidere la marile concerte vin pieleafalusului destea care vor sa se afirme. Iar la marele mezel vine Clapton pentru ca vrea sa se lanseze si el cu acest prilej. Ha, eram sarcastica. Pentru ca nu pot sa inteleg niste lucruri, oricat m`as stradui. Iar acum, parca si aud replicile marilor filosofi in viata, contemporani cu mine, pai ba, trebuie sa mai si mananci saaaau, ba, unele lucruri nu se intampla cu un motiv. Ba da, toate lucrurile se intampla cu un motiv... il intalnesti pe X si, o sa ai multe lucruri de invatat de la el, fie bune, fie rele. Fie o sa iti dai seama ca e o persoana de la care ai de invatat, fie e prost de bubuie locu` sub el si iarasi ai un avantaj, iti creste alter egou`. Deci, tot exista un avantaj, din orice punct de vedere ai pune problema. Inveti pentru ca trebuie sa treci examenele, muncesti sa ai ce pune pe masa, faci ceva frumos pentru cineva ca sa ii castigi respectu`/aprecierea. Deci da?

Si, din moment ce purcedem pe principiu` asta, spune`mi tu care`i scopu` acestei colaborari "sateniste"? Zear iz nou scop.

As vrea sa vad, totusi, o colaborare intre Empyrium si beyonce sau intre Steve Vai si inna. Belea, a? Sunt balta deja doar la gandu` asta.

Pana cand o sa gasesc un raspunsu` la marile mele dileme existentiale, o sa va las sa va delectati cu niste muzica sa vedeti si voi ce`am fost si ce`am ajuns.


2 comentarii:

  1. eu nu cred ca exista un scop, ci ceea ce ai amintit tu e doar o ultima sfortare a cantaretilor sa mai scoata ceva pe piata, caci totul s-a plafonat. spunea un tip pe YouTube ceva destept, si anume, daca privim doar ce se petrece in ultima perioada in scena cantaretilor, ai impresia ca totul decurge ca intr-un vartej de apa, cu o viteza uluitoare, unde totul se contopeste in ultima sfortare de a mai fi....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca au hotarat sa faca mai multi bani, din moment ce epoca lor de glorie s`a dus.
      Cu alte cuvinte, mai vulgar spus, e o avalansa de cacat.

      Ștergere