marți, 14 iunie 2011

Si parca...

Cateodata mi`as fi dorit sa fiu proasta... i mean, mai proasta. Sa ma doara`n si`anume fund de toate cacaturile pe care le vad peste tot, toate lucrurile astea rele care se intampla oriunde te`ai uita cu ochii. Poate daca`as fi fost atat de proasta pe cat imi doresc nu mi`ar fi pasat de toti cocalarii care imi respira mie aeru` degeaba, nu m`ar mai fi interesat tarfele astea proaste care indobitocesc copiii si care`s promovate doar pentru ca`s infernal de proaste. Nu as mai fi avut niciun fel de stres ca invatamantu` e la pamant, ca exista nedreptate oriunde m`as uita cu ochii, ca mor oameni nevinovati, ca peste tot unde te uiti domnesc prostii care nu se stie cum au ajuns in functiile astea si al caror rost in societate nu`l pot intelege, ca e la putere coruptia, ca oameni muncitori si sinceri nu au ce manca poate, ca exista oameni fara sentimente fie ele pozitive sau negative... toate astea nu m`ar mai fi afectat si nu m`ar mai fi intristat. 

Dac`as fi fost si eu blonda si proasta nu m`ar mai fi intristat batranetea si nu mi`as mai fi facut griji la cum o sa fie cand termin facultatea. Pentru ca eram proasta si faceam un rahat de scoala si aia pe dat cu curu` mai mult si`apoi ma duceam si sugeam ce trebuia, unde trebuia si poc ajungeam mare om. A nu se intelege gresit in ceea ce priveste blondele. In conceptia mea, blonde pot fi doar mamele si blondele natural. Restu`s... parasutz. 

Mergi cu trenu`, asculti niste muzica si te uiti pe geam. Si vezi oameni simpli care, cel mai probabil, se trezesc la 5 sa plece la munca pe camp. Da` macar ei nu se gandesc cu groaza la ziua de maine, nu se gandesc daca vor avea ce manca pentru ca au intotdeauna ceva de taiat sau de cules. Nu se gandesc la facultate, la invatat, la toate problemele care ne inconjoara pentru ca, cumva, in nu stiu ce fel, da` viata de la tara te protejeaza de toate neajunsurile astea ale orasului. Plus ca, neavand internet, neavand accesu` asta continuu la tehnologie, neavand decat viata asta simpla si frumoasa, nu au de unde sti cum e cu mancatoria asta dintre oameni. Da, si oamenii de la tara sunt afurisiti, sunt barfitori, sunt ipocriti, sunt cum vrei tu, da` macar au o viata simpla. Iar, parca uneori, as vrea sa plec undeva unde nu`s oameni, sa stau asa o saptamana doar eu cu mine, fara telefon, fara niciun fel de contact cu restu` omenirii. Iti reincarci bateriile si`o iei de la capat... in infernu` asta numit oras, numit aglomeratie, numit oameni rai. De`asta nu mai am rabdare pana o sa ma fac mare sa ma mut la iglu. O sa vindec pinguini si eschimosi. Pentru ca eschimosii nu`s oameni... sau, cel putin, nu oameni rai. Sunt oameni cute care traiesc in iglu... pentru ca si ei s`au saturat de oameni. De`asta imi plac mai mult animalele, pentru ca`s sincere, pentru ca nu te mint, pentru ca nu te streseaza, pentru ca atunci cand esti trist fac si ele puppy face si stau asa langa tine, chiar daca nu inteleg ce ti se intampla. Si, parca, as vrea, macar o singura data sa fie toata lumea sincera, sa fie toata lumea capabila sa spuna da ba, asta cred... da ba, asa`s eu... dar nu, de ce sa facem asa ceva cand putem sa ne dam in cap fara motiv? Parca n`ar mai fi fun si n`ar mai fi haosu` asta de pretutindeni.

Si`atunci cand o sa ma fac mare, o sa imi iau un raton... pentru ca`i dragut si fun. O iguana pentru ca mananca banane si, surprinzator, se comporta chiar frumos si sincer. Un lemur ca sa`l scarpin pe burtoaca si el sa stea cu mainile`n sus. O maimuta care sa fumeze iarba si sa arunce cu oua in oameni. Un dihor ca e somnoros ai are durere`n falus. Un bull terrier pentru ca e cel mai frumos caine. Un albastru de rusia pentru ca iti place si tie si oricum e animal si`atunci e frumos. Un oposum pentru ca e asa de uratel incat e dragut de uratel ce e. Un elefant, pentru ca, surprinzator, dar pana si el are mai multe sentimente decat un om. Si, bineinteles, prea mult numitul pinguin. O sa imi fac o casa, colosa, la locsoru` meu mic si dragut ca sa am unde veni cand vin in vacanta din iglu...

Dar, pan`atunci, poftim... ia si`nvata...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu