miercuri, 3 august 2011

22 de ani...

Stii cum stau lucrurile? Cand erai mic abia asteptai sa te faci mare si sa rupi cacatu`n doua, iar cand ajungi mare iti dai seama ca era mai bine cand erai mic pentru ca, de fapt, nu faceai nimic. Creca cea mai tare vacanta a fost aia de dupa bac si, implicit, admitere. Nu aveam niciun stres, eram cumva a nimanui, nici elev, dar nici student, erai asa fara statut... si era interesant...

Acum faci 22 de ani si constati cu stupoare ca e cam de rahat si ca, parca, nu ti s`a schimbat cu mult mentalitatea, exceptand anumite aspecte, bineinteles. Da`, in principiu, esti acelasi om, dai de aceeasi oameni de cacat, dai de aceleasi mentalitati imputite, de aceeasi gandire mediocra, de aceleasi subiecte tabu si, mai ales, de aceeasi lipsa de curaj si de initiativa a oamenilor... vreau sa zic "oamenilor", ma`ntelegi?

Se presupune ca esti matur, ca lumea asteapta alte lucruri de la tine, de parca ai fi marele barbos sa zici sa fie ploaie si, poc, in secunda doi, e ploaie. Lumea se asteapta sa ai o atitudine diplomata, de parca, in realitate, nu ai fi acelasi om, acelasi suflet. De parca daca cresti, nu mai ai voie sa speri sau sa visezi la mai bine. Se presupune, totodata, ca trebuie sa fii "domnisoara", sa ai atitudinea aia de pisda proasta. Si ce are mai coi lumea cu mine daca eu vreau sa port in continuare bermude largi si sa mai imi fac un pierce sau ce mm are lumea cu mine daca eu vreau sa beau o bere sau sa fumez, cu toate ca stiu ca nu`mi face bine? Ce`are lumea cu mine daca eu vreau sa ma sui in primu` tren care duce la mare, sa cobor acolo si sa`mi creasca pulsu` cand simt ca marea se apropie? Ce are lumea cu mine daca eu inca sper ca oamenii vor fi mai buni, mai deschisi la minte, mai normali? 

Stii, ma doare`n cur daca fac 22 de ani si eu vreau sa fiu la fel in continuare... si daca cuiva nu`i convine, sa stea in mm in banca lui, ca doar nu oblig pe nimeni sa umble cu mine. Fac 22 de ani si ma doare`n cur daca cuiva nu`i convine ca sunt pe principiu` hai sa ne luam un rucsac si sa plecam la mare... tot in cur ma doare si de oamenii care nu stiu decat sa critice si sa comenteze, da?


2 comentarii: