vineri, 19 august 2011

Nu...

Nu am niciun talent ascuns, nu stiu sa cant la chitara, nu stiu sa desenez nu pentru ca n`as vrea, ci pt ca n`am talent, nu imi dau seama cand o chitara e neacordata pentru ca nu am avut niciodata ambitia sa invat sa cant la chitara cu toate ca mi`as fi dorit... nu stiu sa crosetez, nici nu vreau sa invat... nu`mi plac prostii decat daca ma distrez si eu pe seama lor, altfel, sa moara... nu`mi place lipsa de respect, cu toate ca, deseori, ma gandesc ca poate e vina mea ca lumea nu ma respecta si nu`mi intelege intentiile... sau poate sunt ei nebuni si nu ma pot intelege asa cum sunt eu, de fapt... nu am nici talente de scriitor, cu toate ca as fi vrut sa fiu un jurnalist smecher... nu am sange`n mine sa fac multe chestii pe care, totusi, mi le doresc... imi place muzica, da` nu`mi place aia comerciala pe care o asculta toata lumea, lucru neinteles de multi dintre ei, ei, oamenii... sunt organizata de multe ori, stiu ce am de facut maine, chiar daca ma apuca lenea, de multe ori, si las totu` balta... si`apoi ma iau mustrarile... nu`mi plac oamenii care pretind ca`ti sunt prieteni, da` cu prima ocazie isi baga penisu`n tine si iti arata ca, da fapt, nu esti atat de tare pe cat spuneau cu doua zile`n urma... nu inteleg pipitele astea dupa care sunt morti barbatii... nu pentru ca nu m`as stradui, ci pentru ca toate pisdele au tate si cur, da` nu toate pisdele pot purta o discutie... inteligenta, vreau sa zic... nu ma pricep la calculatoare, nu stiu nici macar sa`mi instalez windowsu` singura... nu am voie sa fumez, da` totusi rup tigarile`n doua... de ce? Pentru ca`i una dintre micile placeri ale mele... mi`e lene sa`mi fac si ordine`n camera, mi`e lene sa mai si citesc... mi`e lene sa invat, mi`e lene sa ies din casa... nu stiu sa gatesc, nu stiu sa am grija de mine... inca mai sper ca lumea o sa fie altfel si ca o sa ma accepte cu sleeveuri si cu multi cercei si cu tenesi la patruj de ani... inca mai sper ca intr`o zi o sa ma sui in masina si`o sa plec oriunde vad cu ochii si`o sa ma opresc undeva, o sa ma uit la stele si`apoi o sa vin acasa... 

Stiu, in schimb, sa pun jaluzele singura si sa schimb un cap de dus... si`o yala... si, cu toate astea, ia ghici carei categorii de oameni inspir eu cea mai mare incredere... parintilor... nu stiu de ce, n`am nici cea mai vaga idee, cica am ceva care inspira incredere... asa zic toti cand ma cunosc si dupa o luna, doua, trei, incep cu fazele aiurea... aiurea pt mine... tari pentru ei... incep cu fazele care`mi arata ca, in realitate, sunt un om de cacat, pentru ca, daca n`as fi, nu s`ar purta asa...

N`am niciun talent ascuns, nu exista niciun motiv pentru care ti`ai dori vreodata sa ma cunosti, asa ca, te rog, fa tot posibilu` sa`ncerci sa n`o faci...



8 comentarii:

  1. exista multi oameni plini de talente,asa si....?....degeaba au talent daca nu au caracter si calitati.cik ne nastem cu talent,zic unii,parerea mea talentul ti-l cultivi in timp,important e sa ai calitatile necesare ca sa ti dezvolti acel talent.cea mai mare calitate a ta?stii sa fii mereu acolo pt cei la care tii,la bune si la rele,chiar daca ei fac faze de kkt.ce conteaza ca nu stii sa canti la chitara,cateva filmulete pe youtube si se rezolva,ce daca nu stii sa gatesti(poti face oua ochi si cartofi?esti ca si maritata,nu mori de foame :D) exista carti de bucate,dar sa fi un bun prieten asta e o calitate greu de gasit la un om ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. da, da` lumea se orienteaza, in general, dupa talentu` pe care`l x sau dupa nush care calitate. nimeni nu priveste defectele ca pe ceva constructiv... si, ca atare, nu am talent sa fac aia, nu stiu sa fac aia sau, pur si simplu, nu pot sa fac aia, sunt de cacat... cam toti merg pe principiu` asta... si toti ajungem la un moment dat sa fim niste mizerii, unii dintre noi fara motive, de cele mai multe ori...
    din pacate...

    RăspundețiȘtergere
  3. da,adevarat ce zici,dar asta numai pt ca lumea se ia numai dupa aparente.daca nu iti doresti sa cunosti mai bine o persoana cum poti sa judeci doar dupa faptul ca nu stie sa faca cutare lucru.parerile astea nu ar trebui sa conteze,cei care te cunosc cu adevarat stiu cum sa te valoreze.problema e ca nimeni nu si vede mizeria personala dar e mai usor sa loveasca in altii,asta e doar frustrare...

    RăspundețiȘtergere
  4. frustrare de care ma lovesc si eu si de care te lovesti si tu si de care ne lovim cu totii, tot din cauza mizeriei asteia... si,la un moment dat, te sictiresti. vrei sa stai iar sa pierzi o noapte tacand, nefacand nimic...
    si, ca sa te citez... "cred ca asta inseamna sa cresti,oamenii mari habar au ce sa faca cu viata asta,si pe mn una ma sperie de moarte"...
    de`asta`i mai tare pinguinu`, ca pe el nu`l intereseaza ca nu stiu sa gatesc sau mai stiu eu ce...sau ca n`am tate mari si cur misto...

    RăspundețiȘtergere
  5. imi vine in minte o replica dintr-un film memorabil (Eternal sunshine of the spotless mind) care e fffff adevarata...."Adults are, like, this mess of sadness and phobias"...suge sa fi mare :|...cred k imi trebuie si mie un prieten imaginar,e mai fun decat sa vb cu peretii cand te ia depresia :))

    RăspundețiȘtergere
  6. eu ti`am zis:)) gandeste`te ca e tare, numai cum mai spuneam si altadata sa nu vbesti cu el pe strada:))
    siii, gandeste`te, ca el nu o sa te judece in functie de calitatile sau de defectele tale, ca doar e imaginar, poate sa i se para ca esti superba chiar si cand te caci:))

    RăspundețiȘtergere
  7. uite la asta nu m-am gandit,clar o sa incep sa -l proiectez:))

    RăspundețiȘtergere