sâmbătă, 27 august 2011

Curatenie...

Faceam curatenie si poc dadui sus, pe mobila, de flori... florile de la ziua mea... si ma gandeam ba, m`am bucurat mult cand le`am primit, ma bucur si daca primesc o floare rupta din gradina babei nebune de la parter, pentru ca stiu ca atunci cand mi`ai dat`o, mi`ai dat`o pentru ca tu consideri ca am meritat`o. Si eu ce fac acum? Le arunc pentru ca s`au ofilit... si`asa`i si`n general... te bucuri mult, la inceput, de orice lucru marunt, da` cu timpu` ajungi sa te saturi de el... nu inteleg de ce, nu mi s`a intamplat, da` vad zilnic asta... cum acum radem, glumim, iesim la o tigara, la un biscuite, iar maine nu mai vorbesti cu mine... pentru ca... asa cum e si cu florile... ma bucur incredibil de mult cand primesc o floare, nu conteaza ca e in glastra sau ca e cumparata sau ca e rupta din fata blocului si`apoi o arunc... arunc ceva de care m`am bucurat la un moment dat... pentru ce? Pentru nimic... Pentru ca`mi doresc, macar o data in viata asta imputita, sa ma bucur de ceva si, mai ales, sa fiu lasata sa ma bucur in felu` meu prostesc... da` mereu apare cate ceva care nu ma lasa sa fac treaba asta... mereu apare ceva care, cum am mai spus, ma ingradeste, nu ma lasa sa fac, macar pentru o zi, tot ce vreau eu... nu ma lasa sa ma bucur pana la capat de ceva... ma bucur acum, doua, trei, cinspe minute si`apoi, poc, in crestet. Vrei, nu vrei, revii la realitate... 

Vreau sa ma duc intr`un pub, sa ma bucur de o tigara si de o bere la halba, sa ascult o cantare live si sa nu imi moara retina pentru ca`s fel si fel de ciutani fugiti de acasa care imi blocheaza micile placeri... pentru ca asta fac, le blocheaza... vreau sa fiu eu azi, sa ma bucur de flori... si de orice maruntis, de orice cacat... sa nu mai imi dea lacrimile cand ma gandesc la asta sau la cealalta... sau la motive... pentru ca pe mine asta ma doboara psihic... motivele imbecile pe care le aud in fiecare zi... vreau sa nu mai existe compromisuri pentru ca ma cac pe ele, amice, nu mai vreau sa fac compromisuri... vreau sa pot sa urlu daca asta imi vine sa fac, vreau sa ma sui in masina si sa plec colosa daca asta am chef sa fac, vreau sa...

Si nu, nu`s emo, sunt doar sictirita... de tot...



4 comentarii:

  1. sa ne delectam cu micile placeri ale vietii,chiar daca numai pentru o clipa ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=emFUtuotHL4

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun asa:D ah, Bono:D
    btw, laif sacs:D

    RăspundețiȘtergere
  3. ....and them we die....cum zicea Sorescu["Mamă, mai naşte-mă o dată! Prima viaţă nu prea mi-a ieşit. Cui nu i se poate întâmpla să nu trăiască după pofta inimii? Dar poate a doua oară... Tu nu te speria numai din atâta şi naşte-mă mereu."],poate a doua oara....pana atunci enjoy every little fucked up moment :D

    RăspundețiȘtergere
  4. sorescu ruleaza:| naste`ma mereu:| aaah...
    sunt fututa`n cur, metaforic vorbind:))

    RăspundețiȘtergere