vineri, 18 noiembrie 2011

Cand...

Am devenit oare doi strani? De cand nu te mai pot suna sa te intreb ce faci? Sau, pur si simplu, sa te sun sa iti zic ce mi s`a mai intamplat in tot timpu` asta in care n`am mai vorbit...

De ce nu mai stiu nimic de tine sau de ce nici macar nu te mai sun seara inainte sa ma culc sau dimineata sa te trezesc? 

Unde se duc, in general, toata planurile frumoase dintre doi oameni? Prietenia care ar trebui sa ramana la sfarsit? Macar aia sa mai ramana daca de altceva nu suntem capabili... De ce apar fazele de cacat si vorbele aruncate aiurea? De cand doi oameni nu mai pot fi prieteni? De cand totul e asa de complicat sau de cand exista doar, dar doar, vorbe urate?

Unde a plecat prietenul meu cel mai bun si omul pe care ma puteam baza oricand si in preajma caruia ma simteam mai in siguranta ca oriunde? Unde e omul ala? Si de ce au ramas in urma noastra doar priviri urate sau, si mai rau, de ce ne evitam? De ce nu ne putem privi?

De ce nu ma mai simt in siguranta de cand a plecat omu` ala? Si de ce vine un moment in care toata lumea pleaca si ramai singur? Singur de tot... fara sa ai pe cine sa suni cand esti la pamant... unde`s toate excursiile alea in care voi toti radeati de mine ca sforaiam in masina sau in care vorbeam despre arici sau aricioaice sau lupi de campie?

Unde`s planurile de revelion si morala ca fumez prea mult? Cine mai e in spatele meu, cine mai e vocea aia care sa`mi spuna nu e bine aia sau aia? Cine sa mai fie matur acum cand tu nu mai esti?

Cine? Unde, cand, de ce?

Imi pare rau ba...


8 comentarii:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=HG7I4oniOyA

    RăspundețiȘtergere
  2. Traieste avand convingerea ca acei oameni la care gandesti te poarta la ei in suflet. :)Reciprocele de cele mai multe ori se aplica;))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca fiecare om cunoaste in definitiv raspunsurile la miile de intrebari pe care si le pune. atunci cand esti sincer cu tine, iti cunosti si raspunsurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cateodata da, cateodata nu. Sunt atatea intrebari la care nu am un raspuns si asta nu pentru ca nu sunt sincera cu mine, cum zici tu, ci pentru ca nu voi putea intelege niciodata mentalitatea anumitor persoane. Si aici pot sa iti dau foarte multe exemple.
      Acum, insa, nu prea ma mai intereseaza de ce fac anumiti oameni ceea ce fac.

      Ștergere