marți, 23 noiembrie 2010

Asta`seara...

Ma culc si ma trezesc mica... o sa adorm, ca intotdeauna, cu gandu` la tine, la mare, la o sticla de tequila, la un djarum negru, la stele si la ploaie, la tot ce e mai frumos pe lumea asta... n`o sa ma gandesc nicio clipa la scoala, la oamenii mereu ciufuti si rai, nici la lucrurile urate care sunt pretutindeni...
 
Iar dimineata, pai dimineata o sa am iar 6 ani, o sa vin de la gradinita plina de tarana, cu ghiozdanelu` meu mov si plin de mancarea pe care am ascuns`o in timpu` programului, cu papusa mea imbracata in fiecare zi altfel... o sa ajung acasa si ce crezi? N`o sa am absolut nicio grija, o sa mananc, o sa dorm dupa`masa pentru ca asa dorm copiii, o sa ma trezesc si`o sa ma joc, o sa ma uit la desene si`apoi o sa ies in spatele blocului sa fac sarmale din frunzele teiului, o sa jucam castel, o sa fim plini de zgarieturi, o sa curga jegu` de pe noi seara la dus, o sa fie tarana si in adidasi, iar seara o sa cadem rupti... si a doua zi o sa ma trimita mama la etalon sa cumpar ulei, si`o sa fie mandra de mine ca am stiut sa iau restu` si ca stiu sa fac integrame si sa citesc...

Si`o sa sper sa treaca mai repede trimpu` sa ma fac mare, iar cand o sa ajung mare o sa imi dau seama ca suge... da` suge asa cu patos...



3 comentarii:

  1. Si sa ne jucam cu Biletel si sa ne costumam si sa ne uitam la SINGUR ACASA de fiecare Craciun si dupa ce se termina sa ne ducem la geam si sa vedem ca a inceput sa ninga :X :-<

    RăspundețiȘtergere
  2. si sa venim una pe la alta sa impodobim bradu`... ce viata ba:-< sa fii mare suge:-<

    RăspundețiȘtergere