vineri, 5 noiembrie 2010

Cand stai...

Cu spatele in tren e un sentiment foarte ciudat. Asa e si in viata... cel mult te poti "uita" la ce a fost, da` esti oarecum cu spatele la ce urmeaza. Si e foarte aiurea cand te gandesti doar ca sunt niste lucruri banale astea, da` totusi poti sa asociezi viata cu o groaza de lucruri peste care dai zilnic.

Si uite de`asta imi place viata... de`asta pentru ca e asa draguta, pentru ca imi place sa ajung la sfarsitu` zilei, sa ma bag in pat si sa zic da amice azi n`am trait degeaba. De`asta mi se pare ca daca dormi mult parca trece asa pe langa tine. O sa ajungi la batranete sa le povestesti nepotilor... uite nepoate vezi cate`am realizat in viata asta, am dormit si acum sunt odihnit... odihnit ca oricum la batranete asta faci, te odihnesti, batranetea in sine e un sinonim pentru odihna. Si`atunci de ce sa dorm cand sunt tanar? De ce sa nu pierd noptile band sau citind o carte buna, din care am ce sa invat? Acum or sa se gaseasca cativa copilandrii din astia care o sa zica eu nu citesc ca pana la urma ce am de invatat nu invat din carti... asa e, ma rog, e cu dus si`ntors... adicatelea, se presupune ca posezi ceea ce se numeste liber arbitru si poti "lua" doar ce vrei din carti... de ce sa nu filosofez eu pentru mine si sa citesc marii filosofi? Pai da, de filosofat poti sa o faci si pe veceu, dar si cartile astea au rolu` lor, exceptand vocabularu` pe care ti`l dezvolta/dezvolti in timp... Dar imi place sa cred ca traiesc dupa propriile mele filosofii de viata, dupa propriile principii, ca pot sa suport consecintele faptelor pe care le savarsesc, ca am liber arbitru si pot sa decid ce e bine pentru mine intr`un moment sau altu`.

Dar imi place sa citesc in orice moment... pentru ca macar atunci cand citesc nu ma gandesc la nimic decat la ce vad acolo... imi inchipui ca eu sunt personaju` ala si ma gandesc cum as reactiona daca as fi pus in aceeasi postura. Pot sa citesc la metrou, pe veceu, in pat, la scoala, in parc, in tren, chiar si intr`un bar unde urla hardcoreala...


Trec de la una la alta, poate pentru ca am prea multe de zis si nu reusesc sa le pun intr`o ordine?


Poate...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu