luni, 1 noiembrie 2010

Nu…

Sunt suparata, sunt doar sictirita de oamenii astia cretinoizi care ma inconjoara. Vreau sa zic, oamenii astia care ne`au invadat, sunt peste tot… suntem inconjuurati de asa zisele minoritati care, din punctu` meu de vedere, nu prea mai sunt de ceva timp minoritati. In primu` rand pentru ca au mai multe drepturi ca mine si in al doilea rand pentru ca vorbesc in tara mea limba lor. Adica nu inteleg romana si na, prefera sa vorbeasca ahmedeste. Nu ca as fi eu vreo mare patrioata, da` totusi. Du`te amice la nemti si vorbeste`le in engleza ca esti norocos daca nu te flegmeaza…

Umfu` suge pula, ca sa zic asa, mai pe romaneste. Stii, cand esti in liceu, te pregatesti pentru admitere si te gandesti pfffoooai coaie o sa fiu doctor sa vezi ce rup eu lumea`n doua. Ajungi la facultate si ce crezi? Gasesti cinci categorii de oameni, care btw, vor ajunge doctori. Din prima care, de altfel, e si cea mai importanta fac parte copiii de doctori care mereu, dar mereu vor avea prioritate in fata ta. A doua categorie cuprinde oamenii cu foarte multi bani care au si “priza” la profi ca doar imbogatesc umfu`. Urmeaza studentii care chiar isi dedica intreaga viata  facultatii, dar pe mana carora nu m`as lasa. Nu stiu de ce ca, pana la urma, se presupune ca ei sunt singurii care stiu cam totul, dar totusi sunt sociopati, nu stiu sa se integreze in niciun fel de colectiv si ca atare mi`e cam frica de ei… Apoi urmeaza pisdele care dau cu curu` si alea chiar au fratica noroc ce n`ai vazut. Pana la urma, gandindu`ne in perspectiva, sugi cariciu` 10 minute si ai trecut examenu`. Nu e simplu? Si ultima categorie, dar nu cea mai putin interesanta, este categoria oamenilor inimaginabil de prosti care au noroc cu caru`. Fie au mancat cacat cand erau mici, dar la mine n`a tinut miscarea asta, fie nu`si dau seama cat sunt de cretinoizi si merg la plesneala. Si acum, urmeaza dilema mea, daca nu ma incadrez in niciuna dintre categoriile de mai sus, ce cacat caut la Umf? Nu dadeam eu frumusel la jurnalism asa cum imi propusesem, la medicina veterinara ca oricum imi plac animalele mai mult ca oamenii sau la poli? Matematica mi`a placut, fizica mi`a placut, informatica mi`a placut. Ce plm  caut la Umf? Ma uit la colegii mei si cu durere mare zic ca nu m`as lasa pe mana lor. Adica na, sunt cativa in care chiar am incredere ca nu m`ar omori. Sunt cativa care chiar au habar de lumea asta, sau care chiar sunt oameni ok. Bine nu ca altii s`ar lasa tratati de mine, da` totusi…Ca o concluzie asa, creca nu m`am nascut in vremurile in care trebuia…

Veneam de acasa, eram in tren ca orice om la ora 5 dimineata si a aparut un nene langa mine si na, am ajuns sa vorbim despre fel si fel de chestii si exact asta mi`a zis… esti sigura ca nu esti de varsta mea si pari mai tanara? Ma uit la prietenii lu` fiu`meu si imi dau seama ca generatiile astea tinere sunt din ce in ce mai distruse… n`am avut incotro, i`am dat dreptate. Nu cred ca m`am nascut in locu` in care trebuia, nu cred ca m`am nascut in vremea in care trebuia… nu imi dau seama nici macar de ce suntem din ce in ce mai prosti ca popor, nu inteleg de ce sunt atat de putini oameni cu care chiar poti sa zici da frate suntem pe aceeasi lungime de unda… ma uit zilnic la miile de fizionomii care trec pe langa mine si nu pot decat sa ma gandesc ce e in capu` lor, ce muzica asculta, daca mai merg si ei din cand in cand la teatru, daca mai pun mana pe o carte sa citeasca, sa se cultive, daca se uita la documentare sau daca sunt dornici sa schimbe ceva. Si ma gandesc cu groaza ca n`am coae, ca nu`s barbat sa ii mai crap capu` cate unuia sau sa ii tai boasele vreunui pedofil. Ma gandesc ca`s atatia imbecili care se plimba cu acelasi metrou si oameni frumosi, iar cand zic frumosi nu ma refer deloc la fizic, nu au posibilitatea unei reale dezvoltari. Poate daca eram barbat si eram si putin sarit aveam curaj sa ii crap capu` unuia, fericindu`ma doar gandu` ca am scapat lumea de un retardat. Si uite`asa ar mai fi cativa si in timp am pastra doar genele care merita pastrate.

Apoi citesc si vad ce a facut comunismu` din oamenii cu adevarat valorosi… apoi incerc sa gasesc partea buna din toate lucrurile si vad metrou`. Daca nu era raposatu` muream sufocati in autobuze. Da`, ma rog, asta e alt subiect…

Si, cu tristete ajung la concluzia ca poate daca eram putin mai proasta, nu mai gandeam atat de mult…  si totu` era mai bun, mai frumos, nu ma stresam ca oamenii poate n`au ce manca, nu mai imi parea rau ca vad oameni care cersesc si care poate ar fi avut posibilitatea sa munceasca sau sa invete daca lumea era putin, doar putin mai buna…

4 comentarii:

  1. stau si ascult o mel de la parazitii,la casti ca sa nu o oripilez pe mama cu limbajul lor :D si ma gandesc cu tristete ca intradevar traim intr o lume plina de cretini si suntem incojurati numai de prosti "norocosi"ca sa zic asa...si ce e cu adevarat trist e faptul ca nu o sa ajung niciodata sa ma indobitocesc ca ei incat sa i pot suporta...but then again life is shitt and after you die :|

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ii babardim pe cacatii astia da?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. le`o dam la pupatoare fraierilor:)) sa le spargem pifometru`, ciripitoarea etc:))

    RăspundețiȘtergere