vineri, 26 noiembrie 2010

A nu stiu...

Cata zi in care stau singura si e al dracu` de bine... sa bei bere singur, sa asculti nEste muzica buna, sa le enervezi pe tarfele de dedesubt ca asculti muzica d`asta necuviincioasa... sa asculti fel si fel de melodii pe care nu le`ai asculta in mod normal, da` berea de la bord isi spune cuvantu`, ia atitudine si e cam boema ea asa... 

Ce`as face acum daca as avea sange`n boase? Mi`as face 3-4 sandvisuri, as incarca ghiozdanu` cu bere, tigari si`o carte buna si`as pleca la mare... sa mai vorbim si noi ca a trecut atat de mult timp... sa ma uit pe geam, sa mi se para faine chiar si babele care se uita dubios,  sa ma amuze pana si cocalarii, sa vad marea din tren si sa simt cum imi creste pulsu`, sa simt sangele cum zvacneste doar pentru ca simte marea aproape... sa stau pe faleza, sa desfac doza, sa deschid cartea si sa citesc... sa aud valurile cum se izbesc violent de stanci, parca incercand sa imi zica ceva... nu mai cred in mare, ti`am mai zis, m`a mintit ultima data si acum, poate sa se duca dracu` cu tot ce ascunde ea in adancuri. Vreau doar s`o aud, atat... sa imi zica ceva si sa n`o cred, sa am un zambetel tamp in coltu` gurii si sa ii zic "Da, te cred!", dar eu sa stiu ca ma minte. Asa cum face ea mereu, cum te induce in eroare, cum zice ceva ce doar ea stie, cum zambeste pentru ca stie ca minte si ca noi o credem... 

Sa stau acolo unde nu ma vede nimeni, dar eu ii vad pe toti, sa mi se para mai buna berea si tigara sa o savurez doar pentru ca aud ceva... doar pentru ca aud valurile, doar pentru ca simt ca, azi, dar doar azi, as vrea sa te trag pe nas si asa stiu ca ramai doar in mine... ca nu mai pleci, ca nu poti sa te duci dracu` si tu asa cum se duc toate visele...

Mi`au inghetat pana si picioarele, nu mai zic de nas si de mainile care scriu din inertie, care scriu pentru ca asta le place cel mai mult sa faca... care vor sa fie ude, ude de valurile ei, ude si sarate... pentru ca asa e marea, e sarata, afurisita si egoista... nu se gandeste niciodata la mine, si nici la tine, se gandeste la tot ce ascunde, la toamna care ii cedeaza locul iernii si la cum nu va mai putea sa se joace linistita din cauza frigului care o va stapani...

Se gandeste la noi doi, se gandeste la mine cand ma uit la ea si se simte flatata ca e cineva care o iubeste asa ipocrita cum e... se gandeste la cat e de al dracu` sa ii impartasesti toate visele si sa nu iti poata raspunde...

2 comentarii: