duminică, 29 august 2010

Fute`m`as...


In capu` vostru de retardati... Poate sa`mi explice si mie cineva de ce se duc toti cocalarii la concerte d`astea gen Metallica, Maiden, Ozzy etc etc etc?

Amice, eu am crescut cu Smokie, Led Zepellin, Maiden, Iced Earth, Lake of Tears si multe altele si pentru asta le multumesc alor mei ca mi`au insuflat gustu` asta pentru muzica... muzica incepand de la jazz pana la heavy metal. Si da, sunt oameni care ma pun in cur oricand la muzica, care stiu fiecare melodie de la fiecare trupa, pe ce album a fost, ordinea melodiilor de pe albume, unde a fost lansat albumu`, care dupa primele zece secunde iti recunosc orice melodie and stuff... si pentru oamenii astia am tot respectu`, da` pentru cocalarii care se cred ei mari roacheri si vin la concerte ca sa ne ia noua biletele, ca sa induca saraca trupa in eroare ca, vezi doamne, ce primire calduroasa ne`au facut fanii. Care fani ma? Astia?

Gata, nu mai sunt zen... Am tot respectu` pentru orice fel de oameni, pentru femeia de servici, pentru profu` de la scoala, pentru tanti de la magazin, ii dau cu saru`mana pentru ca o respect, da` pentru rahatii astia care se cred roacheri nu am cum. Pot sa suport orice, absolut orice, da` nu prostia amice. Bine bine, asculti pulencur, n`am nimic impotriva chit ca esti cefalos, ai lant cat teava rectangulara la gat, carnatz pe ceafa, deget cu trei ineluri si curea cu trei breteluri, da` cat timp stai in banca ta, ce ma doare pe mine`n cur? In schimb, pe ciupercile astea epileptice care vin la mine si`mi tin teoria rockului... pfff... e prea grav ce le`as face si maine poimaine ma trezesc cu militia la usa pentru crima premeditata. WTF???

Imi cer scuze pentru incoerenta de care am dat dovada, da` nu pot sa ma abtin... O sa fumez o tigara, o sa ies sa iau o gura de aer, sa mi se oxigeneze si mie creierasu` si apoi o sa ma delectez cu nEste muzica d`asta belzebutista. Si o sa respir adanc...

P.S. Te iubesc mami!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu