duminică, 29 august 2010

Nu am chef azi...

De nimic... de oameni de rahat, de socializare sau de faze de CACAT... mi`e dor de ceva ce nu mai am... nu stiu ce, lipseste ceva... mi`e dor de liniste... de stat degeaba, de lancezeala. Mi`e dor sa spun nu daca asa trebuie. Mi`e dor de oamenii calumea de care eram inconjurata cand eram copil, de leneveala, mi`e dor sa nu`mi fie dor. Mi`e dor de lumea perfecta in care am crezut atat de mult timp ca traiesc.

Si e trist cand ajungi la concluzia ca lumea nu e chiar deloc perfecta, ba din contra, e plina de lacune... prea plina...

Incerc sa inteleg oamenii astia care nu dau doi bani pe prietenii, pe celelalte persoane din juru` lor, pe prietenii pe care nici macar mucii nu si`i sufla... Astia nu`s oameni, nici macar animale nu se pot numi pentru ca animalele te iubesc... mi`e dor de pisicu` meu iubaret si de nasu` lui turtit si de kaya care ma pupa pe urechi chiar daca m`a vazut cu cinci minute in urma...

Ma seaca oamenii astia care sunt atat de egoisti incat nu tin cont de alte sentimente. Nu`s trista, nu sunt nici macar ofticata pe cineva anume... sunt doar sictirita de naivitatea asta de care se pare ca nu reusesc sa scap... sunt sictiria de robotii astia care ne inconojoara, care nu stiu sa zambeasca, de carcasele astea cu picioare...

In rest, va iubesc pe toti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu