duminică, 29 august 2010

Atunci...

Cand dorm te visez asa cum vreau eu… asa cum vreau eu sa fim amandoi, asa cum ar fi fost frumos sa fie… visez ca te trezesti inaintea mea dimineata si ma pupi pe frunte sa ma trezesti, ca facem cafea, radem, apoi fiecare pleaca la servici, iar seara, cand vii obosit, sa ma pupi asa sictirit de tot si sa mergem in pat… si acolo sa fim doar noi doi… sa razi strengareste cand mi se vad doar ochii de sub plapuma… sa`mi zici stangaci ca paru` meu miroase diferit…
Iar sambata sa mergem de nebuni pe strazi, sa bem asa cum beam demult… sa radem de toti analfabetii si de toate pitipoancele proaste. Sa iti zic ete ce bun e ala si sa te ataci, sa nu ti se mai vada ochii cand razi, sa imi zici ca nu`ti place Tudor, iar eu sa zic ca asa o sa il cheme… si tu sa`mi zici ca daca o sa fie fata o sa o cheme Mia… si ca o sa aiba varfurile despicate la par…
Iar cand o sa ne facem mari… o sa avem o casa pe plaja, in care eu o sa am cabinet, iar tu o sa ai birou` tau… mai stii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu