duminică, 29 august 2010

Hai sa...

Stii la ce ma gandeam? Ma gandeam ca o sa vina o zi in care o sa fac exact lucrurile de care mi`a fost frica toata viata…adica sa imi cert copiii ca vin tarziu acasa, ca eventual or sa vina si beti, o sa le explic ca nu e bine sa bei sau sa fumezi…o sa le spun ca trebuie sa ma gandesc inainte de a lua o decizie…decizie care presupune sa ii las sau nu la chefu` lu` cutare, daca au voie sau nu sa plece in vama unde sunt toti drogatii si alcoolicii…

Mda…si atunci o sa ma gandesc ca exact asta nu am vrut sa ajung…sa ajung in banalitatea aia de zi cu zi…imi doresc sa ajung la 40 de ani si sa pot sa`mi scot copilu` de 15 la o bere sau sa ii zic sa mergem in vama cu cortu`! Imi doresc sa nu ma cert cu persoana de langa mine ca nu`mi place varza pe care a luat`o sau ca nu`mi place ca imi ia patura noaptea! Imi doresc sa nu fiu monotona, sa plec la munte daca am chef, sa ma duc la mare sa stau pe nisip, sa ma duc la peatra sa beau o bere, sa ma duc sa ma uit la stele…Mai imi doresc sa am viata aia perfecta pe care mi`am dorit`o, sa rad mereu cu aceeasi pofta, sa gasesc oamenii cu care sa fac baza, sa am timp sa mai citesc, sa ne adunam sa facem clatite sau sa jucam remy…

Si as mai vrea sa am cojones sa zic mereu ce simt si sa nu ma mai izbesc frontal de fel si fel de personalitati: ba prea introverite, ba prea retardate, ba prea ciufute, ba prea…

Hai sa ne luam de mana, sa`mi faci in par, sa ma pupi pe frunte si sa n`ajungem niciodata acolo unde nu ne`am dorit…hai sa imi zici ca iti plac ochii mei si eu sa iti zic ca imi plac mainile tale…

Hai sa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu