duminică, 29 august 2010

Va iubesc pe toti ba...


Pe mami pentru ca e ziua ei azi si pentru ca e o mamica draguta, pe tati ca e parintele ideal cu care bei si o bere si faci si caterinca, pe tine ca esti tu, pe costel ca e destept si are interviu sa se faca baietel cuminte, pe otilica cu fustita ei tutu, pe cristi ca e un dragut, pe nenea din jack care e tot timpu` elicopter, pe kayu meu, pe pisicel care e el iubaret mereu, pe "jack" pentru ca e un bar prea Jmecher, pe tine pentru ca esti eu in varianta masculina, pe... toata lumea iubesc azi... pentru ca stiu ca sunt cativa oameni carora le`au dat vreodata lacrimile ca am facut vreun gest frumos pentru ei... si pentru ca sunt putini oameni care ma fac sa ma simt bine cu tot cu defecte, care ma petuie si care se uita la mine frumos si stiu ca in felu` lor mai mult sau mai putin peizanesc ma iubesc. Si ma simt bine cand iubesc, iar azi iubesc, iubesc pentru ca ma simt priti, pentru ca viata e frumoasa, pentru ca am cativa prieteni pe care ii iubesc si daca ma suna la 3 dimineata ma duc pana in palilulu dupa ei. Si mai iubesc muzica si vantu` pentru ca imi aduce miros de tu, imi plac porumbeii pentru ca zboara si eu nu pot... lista ar putea continua la nesfarsit. Ma simt bine ba, chiar daca maine o sa ma trezesc ciufuta, chiar daca vreau petuiala si chiar daca mi`e dor de tine... 





Si ma oftica proasta aia noua cu toate culorile si nuantele posibile pe ea, si ma mai oftica x`ulescu pentru ca ma oftica si nu trebuie sa stiti voi de ce... ma oftica ca ma oftica si gata, nu dau detalii pentru ca`s prea priti azi, pentru ca sunt un priti petrica...





Iar tu esti atat de frumos cand razi... dureros de frumos...





http://www.youtube.com/watch?v=XbDG7ToV_nk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu