duminică, 29 august 2010

Visam ca…


O sa fie totu` bine, ca o sa am mereu o viata perfecta, ca tu o sa fii mereu langa mine, ca o sa avem copii cu varfuri despicate la par, ca o sa le povestim cat de turbati eram in tinerete, ca nu exista lacrimi, ca nu exista tristete, ca viata e frumoasa, ca nu o sa ajung niciodata sa imi doresc “ceva” sa ma faca sa uit, ca exista oameni buni si carora sa le pese de tine, ca niciodata nu ni se va intampla ceva naspa, ca…visam atatea lucruri frumoase, atatea lucruri perfecte…

Ia ghici, dimineata m`am trezit si mi`am dat seama unde sunt si cum e viata. De cate ori nu m`am gandit ca nu mi se va intampla mie, ca na, eu sunt invincibila, ca am un scut si lumea nu poate trece prin el, ca raul nu va ajunge niciodata la mine…si poc ce crezi? Ete ca oricand ti se poate intampla sa devii un cadavru ambulant, sa te simti gol, iar cand zic gol ma refer la un om fara suflet…da, as vrea sa n`am suflet, sa nu simt fericire, tristete, sa nu plang, sa nu ma usture ochii de la atatea lacrimi varsate d`amboulea, pt nimic…NIMIC! Spune tu, crezi ca o sa putem face ceva din nimic?

Stii ce am ajuns? Ce ai vrut tu sa ajung, am ajuns sa fiu CEVA ce mi`a fost frica mereu sa fiu…Ne despart doar 3 ore si`un mesaj…Azi nu mai am aripi, azi ma sui in masina si merg in neant...

Tu cum te simti? Esti bine? Important e ca tu sa fii fericit, iar eu sa mai beau o bere…si sa ma culc acum, sa ma trezesc peste 10 ani…poate ca atunci o sa fie mai bine…

Am zarit lumina pe pamant
Si m-am nascut si eu
Sa vad ce mai faceti
Sanatosi? Voinici?
Cum o mai duceti cu fericirea?
Multumesc, nu-mi raspundeti.
Nu am timp de raspunsuri,
Abia daca am timp sa pun intrebari
Dar imi place aici.
E cald, e frumos,
Si atata lumina incat
Creste iarba.
Iar fata aceea, iata,
Se uita la mine cu sufletul...
Nu, draga, nu te deranja sa ma iubesti.
O cafea neagra voi servi, totusi
Din mana ta.
Imi place ca tu stii s-o faci
Amara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu