duminică, 29 august 2010

Hai sa`ti zic...

Imi place… Tequila.Tineretea.Ai mei.Rasul meu.Rasul tau.Tatuaju` meu.Tom Waits.Sa dorm.Orice animal si orice floare.Cand oamenii zambesc.Sa stau in iarba.Inteligenta umorului.Nutty.Caldura.Ploaia.A darui.Curajul de a plange.Timiditatea.Rasaritul.Sa visez.Cartile.Zapada.De tine.Sa lancezesc.Pisicile mele.Cainele meu.Soldateii verzi.Sa scriu.Sa fiu mooch.Copiii.Concertele.Cand lumea nu intelege ce e aia cheptar.Marea.Nisipul.Prietenii mei.Muntele.Sa conduc.Mirosul de brad.Unghiile mele negre.Pantalonii mei cu tur.Mainile.Gay.Nenea ala brunet de la poarta.Nenea de la xerox ca`mi zice junghiulet.Cand nu ma suporta oamenii.Cand ma suporta oamenii.Mirosul de spital.De tata cand se stramba si cand merge la bere cu mine.De mama cand rade.Crema de zahar ars.Si inca o data imi place rasul tau.Pt ca imi place de doua ori.Pierceurile mele.Misoginismul.Mirosul de zgarda de pureci.Cand un barbat gateste chiar daca doar pt a impresiona.Curajul de a`ti cere iertare si de a ierta.Pistruii.Spontaneitatea.Initiativa.Lubenita.Nevastuicile.Maimutica mea.Barbatii nerasi.Cercopitecii.Extremitatile.Dreadurile.Parul cret.Gropitele.Raraitii.Sasaitii.Lemurii.Dan Puric.Miriapozii.Fotbalul pt ca nu inteleg de ce alearga 22 de oameni dupa o minge.Urechile mele.Veveritele.Parsii.Licuricii.

Ma enerveaza… Proasta aia blonda si cu ochii albastri sau pnm ce culoare are ei.Nesimtirea.Ipocrizia.Harfele pe burta goala.Sobolanii.Nasu` meu de rechin.Pitzi.Fuchsia.Toate hainele de fata pe care le am.Frigul.Lasitatea.Barbatii care se epileaza.Paru` MEU cret.Ca sunt tolomaca.Dintele meu stramb.Sistemu`.Tara asta.Sa ma duc la gara dupa pachet.Ca fumez.Frate`meu.Administratorul.Cenzura.Ca n`am tupeu sa fac tot ce vreau.Ca ma ascund in spatele unui ras isteric.Imbulzirea de la metrou.Ca am mereu cate ceva rupt.Proastele care imi fac de ras neamul femeiesc.Ca n`am coaie si pula sa fut toate proastele.Vanilia.Gandacii.Ca nu pot sa respir fara bixtonim.Ca uneori ar trebui sa zic nu si totusi nu o fac.Ca n`am un prieten imaginar care sa`mi ceara chocolate milk.Ca sforai.Politica.

2 comentarii:

  1. Wow mai... dar nu ai nasu de rechin >.>... e chiar frumos :*. Si parul... iti sta bine O_O si e frumos asa cret. Si nu.... nu esti tolomaca... si... lasa-te de fumat :D. Ia o gura de alcool sa ai sange'n "testicule" si dupa sa vezi ce tupeu ai. Daca vrei fut eu toate proastele... dar o sa am nevoie de MULTE prezervative ca nu se stie pe unde au umblat alea. Nu sforai ca nu te-am auzit eu.

    RăspundețiȘtergere